piątek, 17 marca 2017

Wiosenna chusta w kolorze miodu


Ostatnio rzeczy dla dzieci zdominowały moją pracę.
Czasem jednak zdarzy mi się zrobić coś dla całkiem dorosłych dziewczynek.

Jak to określam spełniam marzenia.
Bardzo twórcza Anita z bloga Anita się nudzi śniła o takiej chuście.
Dziergałam, motałam i wyszła taka ... wiosenna chusta - szal w kolorze miodu.
















************

Dziś takie dźwięki, na jej koncercie byliśmy jakby przy okazji , kiedy czekaliśmy na Petera Murphy
została w głowie i całkiem nieźle sobie radzi na LP3 :)


Przyjemnego weekendu Kochani :)


18 komentarzy:

  1. Piękne! I jeszcze dla Anity... ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest. Co to za włóczka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudowna! I kolor świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo mi się podoba, choć niestety nie do twarzy mi w miodowych odcieniach. Zazdroszczę tym, którym ten kolor pasuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba lubić taki kolor, mnie się podoba ale ja dla siebie pewnie wybrałabym szarość albo ciemną zieleń ;)

      Usuń
  5. woo, ale cudo, wygląda przegenialnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne pomysły ! zapraszamy do nas na: fairydoorandmooore.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) w wolnej chwili zajrzę na pewno :)

      Usuń
  7. Podziwiałam już na FB ale tutaj na blogu więcej zdjęć ;) Piękna chusta i te maleńkie detale - cudo ! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana za ciepłe słowa :* buziaki i uściski ślę :*

      Usuń
  8. Przepiękny jest ten kolor, a frędzelki dodają niesamowitego uroku.

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...