wtorek, 6 maja 2014

Mój kąt osobisty .... nowy stolik ze starych desek :)


Trafił mi się dziś wolny dzień.
Co zaplanowane zrobione .... czekam na dostawę włóczek,
więc czasu troszkę mam aby wpis nowy zrobić, bo nie wiem kiedy takie chwile znowu mi się trafią ;)

Dawno u mnie drewna nie było ... a wiecie że kocham całym sercem .
Najbardziej stare deski uwielbiam i gdzie mogę to w domu wykorzystuję.

O własnym miejscu w domu marzyłam już dawno.
Dom mam niewielki, pomieszczenia w nim też ... hmmm dobrze że my z tych niskopiennych
to tak bardzo tego nie odczuwamy ... a i sprzątania mniej ;)) 
Zawsze trzeba te dobre strony wynajdywać wtedy się lubi to co się ma !!!
ale nie o gabarytach tu miało być ...

Więc mój P. przed Wielkanocą też czasu miał wolnego ciut i stolik mi do pracy zmajstrował.
Ech jak ja lubię takie wspólne tworzenie, bo delikatnie pomagałam jak umiałam ;))
Ile w tym radości !!!

Jedna noga zakupiona w znanym szwedzkim sklepie, czarny koziołek - zrobiony na biel,
dostał jeszcze półeczkę z desek aby miejsce na koszyk i wiaderko z włóczką było ...
Umyślałam sobie, że dodamy dwie zupełnie inne ...
 dokupiliśmy więc w zaprzyjaźnionym sklepie z drewnem dwie dębowe zgrabne nóżki.
Kolor miały ładny, ale też pobielone zostały.
Na koniec blat ze starych desek, które mój P. oczyścił ...
miał być szary, ale deski miały takie fajne kolory, że postanowiliśmy je tylko pobielić woskiem,
aby choć troszkę ich kolor było widać.

Tak więc doczekałam się osobistego kącika do pracy.
Wszystko dzięki mojemu  kochanemu P.
Mam wszystko pod ręką ... no i oczywiście co rusz czegoś przybywa jak to w warsztacie ;)))
Oto co wyszło ...
















W blacie zostały dwie dziurki po sękach, mój P. wymyślił że będę mieć je na drobne narzędzia.
Mnie się umyślało na chwilkę tam kwiatki włożyć ;))

P. zrobił jeszcze regał dla Matyldy, ale to już może innym razem ...


***********

Weekend minął mi przy dźwiękach nowej płyty Damona Albarna 
Słucham na okrągło ;)))
Co powstało przy tych cudnych utworach pokażę niedługo ....
Tymczasem jedna z piosenek ...


Marce moja podarowała mi ostatnio ogromny pęk gerberów.
Miałyśmy więc różowy weekend majowy, bo powtykałam je we wszystkie możliwe buteleczki i wazoniki ;)))
Uwielbiam świeże kwiaty !!!
Pozdrawiam Was mocno słonecznie i życzę samych ...



Ps.
Nastąpiła aktualizacja miejsca pracy, bo właśnie rozpakowałam lampę od MyZorki Design
pan Sebastian robi piękne lampy .
Podobała mi się cała czarna, ale już niestety nie było takiej.
Za to mam biało czarną - też jest super !!



60 komentarzy:

  1. Przeuroczy kąt. Taka rodzina to skarb wielki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuszko masz rację skarb nieoceniony to jest !!!
      Ściskam ciepło :*

      Usuń
  2. cudny ten kąt!!! jak dla mnie oryginalny i nietuzinkowy!!! sama dla siebie coś takiego potrzebuję, ale muszę poczekac na własne mieszkanie :)
    ale jestes dla mnie inspiracją!!!
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziękuje serdecznie, niezmiernie mi miło :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Fajny masz kącik i klimacik też;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktyczny i śliczny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w jednym miejscu, tak jak mi się marzyło ... marzenia jednak się spełniają ;)))

      Usuń
  5. musi ci sie tam super pracować :) takie w twoim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza bardzo lubię to co robię, a już w tym kąciku .... hihihi jak nic w pracoholizm popadnę ;)))

      Usuń
  6. Cudny kącik i nawet stolik zakwitł :) Marzę o własnym kątku, gdzie nikt by mnie nie podsiadał, ale w mieszkaniu ciężko wygospodarować coś na własność :))
    buziole,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z radości Marta ;))))
      Mnie też było bardzo ciężko, bo pokój .... a raczej pokoik wymiary ma niewielkie, ale jakoś udało mi się tam wcisnąć ;)))
      Ściskam :**

      Usuń
  7. Kasiu uwielbiam te Jego zdolności !!!
    Dziękuję z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny kącik, taki klimatyczny. Fajnie, że zrobiony własnoręcznie, majsterklepka w domu to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten kącik- i bardzo fajnie wyszedł Twój "warsztat":))
    buźki Olgo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi to teraz mogę powiedzieć : idę popracować do " warstatu " ;))))
      Ściskam ciepło :)

      Usuń
  10. Olcia buźka mi się uśmiecha do Ciebie od samego czytania. Kącik wspaniały i marzy mi się taki, co by kręgosłup prostowac, ale nie o tym. O tym chciałam, że on taki cudnie Twój, tak od początku i z serca całego pięknie wystrugany....
    Ajjjj i jak tu się nie zuśmiechać:)))) Buziaki Kochana:*** Ew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Ewuś, że sama uśmiechałam się całą gębą do tego co pisałam i do zdjęć co to mi Marce zrobiła i do tego stolika .... prawda że to cieszy ogromnie !!!
      Mój ci on jest, mój !!!
      Pozdrowienia radosne Ci posyłam i uścisków moc :****

      Usuń
  11. Jest cudnie:) Każda deska ma inny odcień i ten fotel i te sęki:) I love Twój kącik craftowy. I przepiękne fotografie:) Pozdrawiam, iszart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję za każde ciepłe słowo .... bardzo dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. niskopiennych???? mój niemąż jest z Sanoka i zawsze się śmiejemy, że górol niskopienny :)

    wiem co czujesz mając swój mały kąt, bo od niedawna sama mam biurko i to najbardziej lubiane przeze mnie miejsce w domu :)
    Też drewniany ale nie tak fajnie wykonany jak Twój :) chociaż nie narzekam, bo mam gdzie posadzić dupę i tworzyć :)

    buziaki
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie określenie niskiego wzrostu mi się skojarzyło, choć kiedyś słyszałam już " wzrost siedzącego psa ' ;))) To już chyba wolę niskopienni ;))))
      Takie miejsce nam potrzebne jest, małe ale własne co by spokojnie sobie popracować ....
      Dziękuję w imieniu P. za dobre słowo o jego drewnianym wyrobie :)
      Ściskam ciepło :*

      Usuń
  13. Genialny stolik! :) Bardzo mi się podoba ten kącik warsztatowy :) Na pewno fajnie się pracuje w takim miejscu :)
    A gerbery prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Pracuje się wspaniale !!
      Gerbery masz rację - mocno urokliwe :)

      Usuń
  14. śliczny masz kącik i to biureczko piekne deski ma :) fajnie mieć takie miejsce :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deski śliczne, te kolory nas urzekły ;))) och ciesze się bardzo z tego mojego miejsca :) Ściskam :*

      Usuń
  15. czadowy ten Twój kącik! bardzo w moim guście:) widzę, że mamy ten sam druciany wieszak na ścianę :)))
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Aniu !!! kalendarz adwentowy a ile zastosowań mieć może ;)))
      Wzajemnie Aniu :*

      Usuń
  16. Miło u Ciebie Olga. Z doświadczenia wiem że miejsce do pracy musi być "skomponowane" pod pracujacego, wtedy sama praca przynosi wiele satysfakcji. Tobie się to chyba udało. Fajny wiatrak, poluję na taki ;)
    Buziaki
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Red :) Uwielbiam swoją małą robótkę, a teraz to już mam pełnię szczęścia. Pewnie z czasem coś tam przybędzie, właśnie lampę zamontowałam ;)
      Wiatrak upolowany w Chorwacji w sklepie ze starociami - działa to najważniejsze, latem będzie mi mocno przydatny :)
      Ściskam ciepło :)

      Usuń
    2. Planuję niedługo zrobić lampę która by pasowała do tego Twojego kącika, jak ją zobaczysz to na pewno będziesz chiała taką mieć :)))
      Red

      Usuń
    3. Chętnie zobaczę :)

      Usuń
    4. Po aktualizacji chyba nie będzie Ci już kolejna lampa :)))
      Red

      Usuń
  17. Jak ja lubię do Ciebie zaglądać, baarrrrdzo! Cudne miejsce stworzyłaś tylko tworzyć. Pewnie powstaną tu same piękności z duszą :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Mam taką nadzieję .... że wena mnie nie opuści i uda mi się coś jeszcze stworzyć ;)))
      Ściskam :**

      Usuń
  18. Miejsce niezwykle inspirujące :) a i drucianą tablica świetnie się w ten kąt wkomponowała!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  19. Cudowne miejsce stworzyliście. A z dodatków :lampa, wiatrak i słój na guziki bardzo mi się spodobały:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny warsztacik Olgo:) Dobrze mieć w domu takiego technicznego faceta :) Moja pracownia została składem rzeczy czasowo niepotrzebnych :((( Piękna lampa:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Krysiu jak pokazywałaś ... Ty masz całą pracownię, mój to tylko mały kącik, ale cieszy bardzo :)
      Wiesz może tylko tymczasowo nieużywana ;) Dziękuję kochana, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  21. Olgo cudny ten Twój art kącik ! Ja bym tylko nogi Twojego tronu przemalowała na biało , ale może się mylę bo taki artystyczny misz -masz też mi się podoba :) Uściski i gratulację dla Ciebie a pozdrowienia i gratulację dla mężusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i za siebie i za męża :)
      Na biało nogi powiadasz .... hihihi pewnie i do tego dojdzie z czasem ;))
      Ja lubię tak sobie łączyć różności stylowe ;)

      Usuń
  22. to ja się podpisuję :D też z niskopiennych jestem
    a stół przepiękny, deski tylko pobielone cudownie się prezentują, aż zazdroszczę tak pięknego kącika do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to nas więcej ;))) Dziękuję serdecznie :)

      Usuń
  23. Masz najbardziej oryginalny stolik na świecie :))) Gratuluję własnego kąta do pracy!
    Lampa super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko na pewno jedyny ;))) Dziękuję serdecznie :)

      Usuń
  24. Praca w takim uroczym miejscu to musi być sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No i powstało cudo :) Wspaniałe miejsce do pracy (zazdroszczę!:D). Pomysł z kwiatkami - świetny :)
    no bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Nie wieszak to kalendarz adwentowy od Madam Stoltz :)

      Usuń
  27. Bardzo bardzo mi się podoba - jest wspaniale, z klimatem, pomysłem i przede wszystkim własnoręcznie robione :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana kacik jest tak piekny, ze juz samo przebywanie tam jest tworczo owocne:) slicznie, bardzo mi sie podoba. To biureczko swietnie pomyslane - rewelacja! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguniu dziękuję serdecznie :**
      Bardzo lubię sobie przy nim , na nim pracować :)
      Ściskam :**

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...